Vink Administratie schept administratieve orde en zorgt voor een goed onderhouden boekhouding. Dit doen wij voor ondernemers en particulieren.
Als ondernemer wil jij je graag bezighouden met dat waar jij goed in bent. Aan de randzaken ben je het liefst zo min mogelijk tijd kwijt. Dat is heel begrijpelijk, jouw passie zit immers in dat waar jouw onderneming om draait. Maar het moet wel goed gebeuren. Dat is nou precies waar wij voor zijn!
Het loont om orde in jouw administratie te laten scheppen en het onderhoud ervan uit te besteden. Naast het feit dat het jou meer tijd oplevert om te ondernemen (dus geld te verdienen) krijg je van ons ook nog eens gratis tips over regelingen waar jij als ondernemer mogelijk aanspraak op maakt.
Vink Administratie verzorgt de boekhouding en inkomstenbelasting voor de ZZP’er, Eenmanszaak, Stichting en VOF. Voor BV’s verzorgen wij alleen de administratie.
Voor het verwerken van de boekhouding werken wij met de boekhoudprogramma’s SnelStart, E-Boekhouden en Moneybird. De aangifte inkomstenbelasting wordt verzorgd met de belastingprogramma’s Unit 4 Fiscaal Gemak en Fiscaal-Online.
Vink Administratie werkt met 3 maandpakketten. De pakketten zijn onderverdeeld in verschillende versies, die van elkaar verschillen in het aantal boekhoudkundige handelingen, die jaarlijks uitgevoerd worden. Hiermee wordt bedoeld het totale aantal in- en verkoopfacturen en bonnen. Na afwikkeling van het boekjaar wordt er gekeken of je qua hoeveelheid administratie in het juiste pakket zit en vindt een eventuele verrekening plaats. Zit je niet in het juiste pakket, dan krijg je geld terug of je moet wat bijbetalen.
De prijs van het maandpakket wordt automatisch geïncasseerd.